Мета вивчення дисципліни - формування теоретичних знань та практичних умінь майбутніх соціальних працівників щодо просування своєї діяльності або діяльності соціальної установи, налагодження та підтримання контактів між установою чи громадською організацією та широкою громадськістю, обрання ефективних засобів комунікації для донесення інформації до цільової аудиторії з метою зміни її поведінки, особливостей рекламної діяльності в роботі соціального працівника, а також вироблення навичок створення інформаційного продукту для соціальних закладів та заходів. Завдання дисципліни: оволодіння студентами знаннями основних понять, категорій, термінології сучасних рекламно-інформаційних технологій, ознайомлення з тенденціями їх розвитку та можливостями використання в сфері соціального забезпечення; формування вмінь застосовувати інструменти інформаційних технологій для вирішення завдань рекламно-інформаційної діяльності; практичних навичок застосовування засобів Інтернету для пошуку навчальної та соціально-економічної інформації; вмінь організовувати зв’язки з громадськістю у соціальній сфері, створювати рекламний матеріал соціального характеру та планувати рекламні кампанії та заходи; здатність креативно мислити при підборі інструментів інформаційних технологій для вирішення професійних завдань, оцінювати та аналізувати отримані результати.
- Enseignant: Тетяна Віталіївна Шевчук