Навчальна дисципліна викладається для студентів 4-го року навчання. Спрямована на формування теоретичних знань та практичних навичок з
функціонування та закономірностей розвитку фінансового ринку, достатніх для подальшої
професійної спеціалізації в окремих його сегментах
- Викладач: Лапішко Зоряна Ярославівна
Мета вивчення дисципліни |
Формування у студентів сучасного економічного мислення та системи компетентності з питань організації, регулювання та управління інвестиційною діяльністю в умовах ринкової економіки. |
- Викладач: Голуб Роксолана Ростиславівна
Дисципліна: Маркетинг. Статус: нормативна.
Рік, семестр: 2 рік, 4 семестр.
Мета: набуття практичного досвіду організації маркетингової
діяльності, аналізу її ефективності та формування товарного, цінового,
розподільчого та комунікаційного маркетингових міксів.
Завдання: оволодіння знаннями і методами з питань: теоретичних та
методологічних основ маркетингу; системного підходу до маркетингу
підприємства; вивчення впливу макро- та мікросередовища маркетингу;
організації та здійснення маркетингових досліджень; сегментування ринку та
вибору цільових сегментів; розроблення комплексу маркетингових заходів з
товарної, цінової, комунікаційної політик; стратегічного планування,
впровадження та контролю програм маркетингу.
Зміст дисципліни. Вивчення дисципліни дає можливість набуття
досвіду маркетингової діяльності в сфері маркетингових досліджень,
товарної, цінової, комунікаційної, збутової політики, маркетингового
контролю та аудиту, виробки навичок самостійної роботи з літературними
джерелами, поглибленням й розширенням економічних знань. Ринкові умови
господарювання обумовлюють необхідність поглибленого вивчення і
всебічного удосконалення економічної діяльності усіх галузей національної
економіки. Особлива увага в цьому контексті повинна бути спрямована на
основну їх ланку – підприємство. Сукупність економічних проблем, які
виникають в процесі динамічного функціонування підприємств, повинні
вирішувати спеціалісти, які здобули високий рівень знань, відповідну
професійну підготовку, мають достатній рівень кваліфікації.
Від рівня одержаної загальної і професійної підготовки, їх
компетентності і обізнаності у вирішальній мірі залежатиме успішна
розробка та здійснення заходів, спрямованих на ефективну діяльність
підприємства в довготерміновій перспективі, забезпечення високих темпів
його розвитку та підвищення конкурентоспроможності.
Курс «Маркетинг» передбачає теоретичну та практичну підготовку
студентів для вирішення конкретних завдань діяльності підприємства в
умовах ринку. є надання знань з питань:
- теоретичних та методологічних основ маркетингу;
- системного підходу до маркетингу підприємства;
- вивчення впливу макро- та мікросередовища маркетингу;
- організації та здійснення маркетингових досліджень;
- сегментування ринку та вибору цільових сегментів;
- розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової,
комунікаційної політик;
- стратегічного планування, впровадження та контролю програм
маркетингу.
Викладацький склад: Мельник О.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та соціального забезпечення.
- Викладач: Мельник Оксана Володимирівна