Навчальна дисципліна викладається для студентів 4-го року навчання. Спрямована на формування теоретичних знань та практичних навичок з функціонування та закономірностей розвитку фінансового ринку, достатніх для подальшої професійної спеціалізації в окремих його сегментах

Мета вивчення дисципліни

Формування у студентів сучасного економічного мислення та системи компетентності з питань організації, регулювання та управління інвестиційною діяльністю в умовах ринкової економіки.


Дисципліна: Маркетинг. Статус: нормативна. Рік, семестр: 2 рік, 4 семестр. 
Мета: набуття практичного досвіду організації маркетингової діяльності, аналізу її ефективності та формування товарного, цінового, розподільчого та комунікаційного маркетингових міксів. 
Завдання: оволодіння знаннями і методами з питань: теоретичних та методологічних основ маркетингу; системного підходу до маркетингу підприємства; вивчення впливу макро- та мікросередовища маркетингу; організації та здійснення маркетингових досліджень; сегментування ринку та вибору цільових сегментів; розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик; стратегічного планування, впровадження та контролю програм маркетингу. 
Зміст дисципліни. Вивчення дисципліни дає можливість набуття досвіду маркетингової діяльності в сфері маркетингових досліджень, товарної, цінової, комунікаційної, збутової політики, маркетингового контролю та аудиту, виробки навичок самостійної роботи з літературними джерелами, поглибленням й розширенням економічних знань. Ринкові умови господарювання обумовлюють необхідність поглибленого вивчення і всебічного удосконалення економічної діяльності усіх галузей національної економіки. Особлива увага в цьому контексті повинна бути спрямована на основну їх ланку – підприємство. Сукупність економічних проблем, які виникають в процесі динамічного функціонування підприємств, повинні вирішувати спеціалісти, які здобули високий рівень знань, відповідну професійну підготовку, мають достатній рівень кваліфікації. Від рівня одержаної загальної і професійної підготовки, їх компетентності і обізнаності у вирішальній мірі залежатиме успішна розробка та здійснення заходів, спрямованих на ефективну діяльність підприємства в довготерміновій перспективі, забезпечення високих темпів його розвитку та підвищення конкурентоспроможності. 
Курс «Маркетинг» передбачає теоретичну та практичну підготовку студентів для вирішення конкретних завдань діяльності підприємства в умовах ринку. є надання знань з питань: - теоретичних та методологічних основ маркетингу; - системного підходу до маркетингу підприємства; - вивчення впливу макро- та мікросередовища маркетингу; - організації та здійснення маркетингових досліджень; - сегментування ринку та вибору цільових сегментів; - розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик; - стратегічного планування, впровадження та контролю програм маркетингу. 
Викладацький склад: Мельник О.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та соціального забезпечення.