Мета вивчення курсу - формування теоретичних знань, практичних умінь і навичок в галузі інформаційних технологій, зокрема бачення ролі та місця комп’ютерних технологій у різноманітних напрямах людської діяльності, науці та освіті; розуміння основ сучасних інформаційних технологій та тенденцій їх розвитку; навичок участі в розробці інформаційного середовища професійної діяльності; розуміння принципів побудови та функціонування обчислювальних систем, організації обчислювальних процесів на персональних комп'ютерах та їх алгоритмізацію, побудови простих інформаційних моделей, проведення аналізу отриманих результатів, застосування сучасних інформаційних технологій в професійної діяльності
Очікувані
результати навчання:
1 Студент демонструє знання основних понять, категорій, термінології сучасних інформаційних технологій, ознайомлений з тенденціями їх розвитку та можливостями використання в сфері професійної діяльності
2 Студент демонструє розуміння принципів роботи, методики ефективного використання апаратних засобів та програмного забезпечення для роботи з електронними документами; основних механізмів обміну даними, основ комп’ютерних мереж
3 Студент демонструє вміння застосовувати інструменти інформаційних технологій для вирішення практичних завдань, зокрема, для роботи з економічними даними
4 Студент демонструє вміння обирати програмне забезпечення для вирішення поставленого перед ним завдання
5 Студент демонструє практичні навички використання інформаційних технології в освіті, діловій сфері та повсякденному житті; володіння стандартними прийомами роботи в локальній мережі; застосовування засобів Інтернету для пошуку навчальної та економічної інформації, використання хмарних технологій
6 Студент показує вміння побудувати власну інформаційну безпеку, захищати персональну інформацію від комп’ютерних вірусів та несанкціонованого доступу
7 Студент демонструє здатність креативно мислити при підборі інструментів інформаційних технологій для вирішення професійних завдань, оцінювати та аналізувати отримані результати- Викладач: Ноздріна Лариса Василівна
- Викладач: Шевчук Тетяна Віталіївна
Мета вивчення дисципліни - формування у студентів мовленнєвої компетенції, а саме таких її
компонентів: лінгвістичної (лексика, граматика, семантика, фонетика,
орфографія), соціолінгвістичної та прагматичної компетенцій; формування умінь та навичок професійного
спілкування іноземною мовою на рівні незалежного користувача (В2), який
забезпечує необхідну комунікативну спроможність у ситуаціях професійної
діяльності в усній та письмовій формах; оволодіння новітньою фаховою інформацією
з іншомовних джерел.

- Викладач: Гриців Віталія Богданівна
- Викладач: Семко Надія Михайлівна
This course aims to develop students' mathematical ability up to the level required for a general economics degree course. All explanations of mathematical concepts are set out in the context of applications in economics. To achieve this aim it has several objectives. First, it provides a revision of arithmetical and algebraic methods. Second, this course introduces new mathematical techniques. It also tries to get students tackling problems in economics using these techniques as soon as possible so that they can see how useful they are. Students are not required to work through proofs. Most applications are in the field of microeconomics, macroeconomics, finance, and investment decision-making.
- Викладач: Гірна Олександра Йосипівна
- Викладач: Хмелярчук Марія Ігорівна
Математика – наука про кількісні відношення та просторові форми реальної дійсності.
Математика – органон для майбутнього конкурентоспроможного економіста.Застосування математики в економіці.
Сучасні вимоги щодо фундаментальної математичної підготовки студентів економічних спеціальностей полягають у тому, щоб вони володіли не лише поняттями з вищої математики, а й навичками застосування математичного апарату для розв’язування певної групи економічних задач і формування практичних висновків.
Сучасні умови управління соціально-економічними системами вимагають від спеціалістів-економістів володіння системними знаннями та уміннями глибокого аналізу і осмислення дійсності. Одну з основних складових системних знань складають знання з математики, яка займає чільне місце в освітньо-професійних програмах для економічних спеціальностей.
Математичні поняття й методи застосовуються не лише для кількісних розрахунків. У поєднанні із сучасною логікою вони стали потужним інструментарієм, методом побудови правильних умовиводів, засобом однозначного, несуперечливого, послідовного, аргументованого опису результатів природничих, економічних, соціальних та інших досліджень.
Тому цілком природно, що головним інструментом аналізу й прогнозування більшості процесів стала математична модель як внутрішньо несуперечлива, що здатна адекватно відображати закони навколишнього світу, зокрема, закономірності і принципи економічних процесів, і з найменшою похибкою описати реальні процеси, оцінити відповідні ризики. Тут основу всього процесу складає економіко-математичние моделювання як вираження структури, властивостей соціально-економічних систем математичними засобами (економіко-математичними моделями).
За своєю сутністю ці моделі є засобом розрахунків, аналізу, прогно¬зування. Вони дають можливість охарактеризувати і кількісно описати внутрішню структуру системи, її зовнішні зв’язки, за їх допомогою можна зробити ретроспективний аналіз, одержати певну інформацію щодо виникнення, функціонування, розвитку чи руйнації системи. Тому програма підготовки економістів у вищих навчальних закладах України передбачає досить великий обсяг математичних знань, глибоке засвоєння яких стане необхідною умовою того, щоб сучасний економіст, зокрема, умів:
• сформулювати економічну проблему, розкласти її на задачі і розробити відповідні економіко-математичні моделі їх розв’язання;
• аналізувати й синтезувати розв’язки економіко-математичних моделей з позиції їх практичного застосування;
• обгрунтовано прогнозувати і приймати оптимальні рішення на основі розв’язків таких моделей.
А для цього економісти мають володіти такими категорійними поняттями, як множини, границі, функції, ряди, здійснювати математичні операції над ними, оперувати рівняннями та нерівностями та ін.
Основи усього цього формуються у процесі вивчення курсу вищої математики як складової дисципліни «Математика для економістів».
Окрім того, дисципліна «Вища математика» є базовою для нормативних дисциплін: «Теорія ймовірностей і математична статистика», «Економетрика», «Оптимізаційні методи і моделі», «Статистика». Вона тісно пов’язана з такими дисциплінами, як: «Макроекономіка»,«Мікроекономіка», «Фінанси», «Економічний аналіз», «Управління банківськими ризиками» та ін.
Предметом вивчення вищої математики є теоретичні засади математичного апарату необхідного майбутнім економістам у їх професійній діяльності.

- Викладач: Смага Лариса Маркіянівна
- Викладач: Хмелярчук Марія Ігорівна
- Викладач: Пухир Світлана Тимофіївна
- Викладач: Хмелярчук Марія Ігорівна