Головна мета викладання дисципліни полягає у наданні майбутнім магістрам ґрунтовних знань з теорії та практики стратегічного управління підприємством, ефективного використання інструментарію стратегічного управління, методик розробки стратегій розвитку підприємства, концепцій стратегічного управління, організації на підприємстві системи стратегічного управління для реалізації визначених цілей та стратегій, управління організаційними змінами.
Предметом дисципліни “Стратегічний менеджмент” є система та процес стратегічного управління підприємством.
Внаслідок вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти оволодіють теоретичними питаннями щодо сутності та змісту основних понять стратегічного менеджменту, моделей стратегічного управління, методів аналізу та прогнозування розвитку середовища підприємства, методів визначення та забезпечення конкурентоспроможності потенціалу підприємства, особливостей побудови та ефективного використання системи стратегічного управління на підприємствах різних сфер діяльності.
У процесі набуття практичних навичок здобувачі вищої освіти навчаться формувати систему та будувати процес стратегічного управління на підприємстві, проводити системний аналіз макро- і мікросередовища підприємства, визначати стратегічний потенціал підприємства, формулювати місію та розробляти стратегічні цілі підприємства, розробляти стратегічні альтернативи розвитку підприємства, формулювати портфель оптимальних стратегій, будувати ефективно діючий організаційний, фінансовоекономічний, соціально-психологічний та інформаційно-аналітичний механізм забезпечення стратегічного управління на підприємстві.
- Enseignant: Руслан Анатолійович Дименко
- Enseignant: Ольга Дмитрівна Вовчак
- Enseignant: Наталія Степанівна Меда
Банківський сектор є основою розвитку вітчизняного фінансового ринку та відіграє ключову роль у структурі економіки. Стрімкий розвиток та посилення ролі кредитування в економіці, потребує зважених підходів до розробки банківської кредитної політики, організації процесу кредитування, управління ризиками, адже від того, наскільки ефективно банки будуть реалізовувати кредитно-інвестиційну функцію, залежатимуть темпи зростання економіки країни та макроекономічна стабілізація.
Мета дисципліни: досягнення студентами сучасного конструктивного, фундаментального мислення та системи спеціальних знань у галузі кредитного менеджмента, проведення кредитного аналізу, оцінки кредитного ризику, прийняття рішень в галузі кредитування.

- Enseignant: Олена Володимирівна Сидорова
Дисципліна «Страховий менеджмент» разом із іншими нормативними і відповідними вибірковими курсами забезпечує формування у студентів достатнього рівня знань для успішної роботи в будь-якій з основних ланок фінансової системи, і в першу чергу, в страхуванні. Посилення страхового компоненту освіти фінансистів зумовлено зростанням ролі страхування в умовах розбудови соціально орієнтованої ринкової економіки. Цей клас фінансової діяльності сприяє захисту юридичних і фізичних осіб від втрат, зумовлених ризиковими обставинами, накопиченню резервів, які до використання за призначенням формують короткострокові й довгострокові ресурси, що інвестуються в економіку.
Дана дисципліна спрямована на вивчення
питань забезпечення фінансової стійкості і ліквідності страхових
компаній та формування в них системи антикризового управління.
Глибокі і систематизовані знання з питань організації страхового
бізнесу, управління фінансами страховика, оцінки платоспроможності
страхових компаній потрібні і тим студентам, які будуть в майбутньому
працювати в страхових компаніях, і тим, які будуть контактувати зі
страховиками в процесі діяльності інших суб’єктів господарювання.
Мета
вивчення дисципліни полягає у формуванні системи знань з підготовки
та реалізації управлінських рішень, що забезпечують раціональне створення й
використання потенціалу страхових компаній і гармонізацію фінансових інтересів
споживачів страхових послуг, власників і персоналу страхових компаній,
посередників та держави.

- Enseignant: Олена Володимирівна Сидорова
У
сучасних ринкових умовах зростає відповідальність керівників різних ланків
управління підприємства за наслідки прийнятих ними управлінських рішень.
Відповідно виникає потреба своєчасного забезпечення керівників необхідною
повною та достовірною інформацією, яка допоможе обґрунтувати кожне рішення з
питань поточного або стратегічного управління. Основним джерелом, що забезпечує
управлінський персонал інформацією про внутрішній стан підприємства є система
бухгалтерського обліку, яка являє собою сукупність процесів спостереження,
якісної характеристики, кількісної оцінки, реєстрації, зберігання та передачі
інформації для прийняття управлінських рішень.
- Enseignant: Ірина Іванівна Демко
Метою дистанційного курсу Маркетинг у банку є оволодіння студентами професійними знаннями з теорії та практики організації основних напрямів маркетингової діяльності у банках та вміннями щодо застосування методів дослідження та прогнозування кон’юнктури грошового ринку та ринку банківських послуг.
У процесі вивчення навчальної дисципліни вирішуються такі основні завдання: вивчення сутності, цілей та засад маркетингу в банку, методики досліджень банківського ринку, інструментів маркетингу в банківській діяльності; теоретичного та практичного вивчення компонентів комплексу банківського маркетингу; набуття вмінь реалізовувати системний підхід до визначення та здійснення маркетингової стратегії банку.
Знання і уміння, які отримують студенти після вивчення цього курсу знадобляться їм в практичній діяльності. Дисципліна "Маркетинг у банку" пов'язана з такими курсами: «Маркетинг», «Банківська система», «Аналіз банківської діяльності», «Фінанси, гроші і кредит», «Цифрова економіка», «Управління продажами в банку» та інші дисципліни професійної підготовки за спеціальністю «Фінанси, банківська справа, страхування».
- Enseignant: Тетяна Дмитрівна Гірченко