Метою курсу є держання
теоретичних та практичних знань необхідних щоб розробляти модель загроз, політику
безпеки інформації (на рівні правил розмежування доступу), обґрунтовано
вибирати і налаштовувати засоби захисту в операційних системах і обчислювальних
мережах.
- Teacher: Олександр Холоша
Менеджери роблять речі правильно, лідери роблять правильні речі.
Як стати лідером і організувати роботу команди?
Неабияк актуальним на сьогодні є питання лідерства та розвитку лідерського потенціалу як для приватних, так і державних інституцій, які визнають, що їхнє робоче середовище постійно змінюється, і що успіх організацій значною мірою залежить від якості їхніх лідерів.
Саме тому, розвиток лідерства є саме однією з тих ініціатив, які закладають підвалини для вдосконалення управління людськими ресурсами, професіоналізації державної служби, сталого розвитку лідерства та сприяння вдосконаленню ефективності діяльності управління в цілому.
Лідерство охоплює (але не обмежується тільки цим) розробку бачення, планування, прийняття рішень, заохочення, організацію, розвиток, наділення повноваженнями і спрямування діяльності людей на досягнення певної мети.)Досвід управління показує, що саме лідерський стиль допомагає робити бізнес конкурентоспроможним, зменшувати витрати часових і людських ресурсів, запобігати втраті кадрів і створювати дружню команду для досягнення довгострокових цілей.

- Teacher: Любов Богданівна Возна
- Teacher: Наталія Зенонівна Шегинська
Пенсійне забезпечення надання
знань щодо пенсійних правовідносин, правового статусу суб’єктів пенсійного
забезпечення, ґрунтовних науково-теоретичних та
науково-прикладних знань із навчальної дисципліни; адміністрування основних
правових інститутів у сфері соціального захисту; формування навичок
самостійного аналізу та вміння застосовувати правові норми, що регламентують порядок
реалізації права на соціальний захист при настанні певного соціального ризику.

- Teacher: Оксана Ігорівна Кадикало
В основу вивчення вибіркової дисципліни “Соціальне забезпечення /рівень Д–
Соціальне партнерство та соціальна відповідальність бізнесу” покладено ознайомлення з
теоретичними засадами соціального партнерства, міжнародною та вітчизняною
правовою базою; вивчення основ проведення соціального діалогу в сфері
соціально-трудових відносин на національному, регіональному та місцевому рівні;
оволодіння методами розбудови партнерських стосунків шляхом залучення соціально-відповідального
бізнесу та громадського сектору для надання соціальних послуг у громаді; формування
у студентів фундаментальних знань теорії та практики соціальної
відповідальності й відповідних професійних компетенцій. У
результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть уміти встановлювати партнерські стосунки шляхом посередництва і соціального діалогу; залучати до співпраці представників бізнесу
та громади
на умовах корпоративної соціальної
відповідальності; формувати практичні
кроки для пошуку волонтерів та
спонсорів з метою вирішення соціальних
проблем вразливих категорій населення;
використовуючи технологію підбору
та підготовки волонтерів тощо. Також володітимуть
знаннями основних
механізмів розбудови громадянського
суспільства та шляхів залучення
громадських організацій до розвитку
соціального партнерства між державою,
бізнесом та громадою.
- Teacher: Зоряна Михайлівна Комаринська
Мета вивчення дисципліни - формування теоретичних і практичних знань про цифрову економіку, її технічні нюанси та вплив на різні аспекти суспільного життя.
Основними завданнями навчальної дисципліни є:
оволодіння знаннями основних понять, категорій, термінів цифрової економіки, ознайомлення з ключовими технологіями 4-ї технологічної революції та цифровими трендами;
розуміння специфіки функціонування складових цифрової економіки та вміння давати характеризувати сучасні тенденції розвитку цифрової економіки в Україні і соціальні та економічні наслідки новітніх технологічних трендів, вміння відслідковувати сучасні тренди у розвитку цифрових технологій у сфері економіки, освіти, науки, технологій тощо;
формування вміння використовувати мобільні технології у розвитку технологічних проектів, використовувати цифрові технології в освіті, діловій сфері та повсякденному житті, професійно працювати із соціальними мережами, пошуковими системами та інтернет-сервісами;
набуття навичок володіння ключовими фінансовими технологіями (FinTex).
The purpose of the study - the formation of theoretical and practical knowledge about the digital economy, its technical nuances and impact on various aspects of public life.
The main objectives of the discipline are:
- mastering the knowledge of basic concepts, categories, terms of the digital economy, acquaintance with the key technologies of the 4th technological revolution and digital trends;
- understanding the specifics of the components of the digital economy and the ability to characterize current trends in the digital economy in Ukraine and the social and economic consequences of recent technological trends, the ability to track current trends in digital technology in economics, education, science, technology, etc .;
- formation of the ability to use mobile technologies in the development of technological projects, to use digital technologies in education, business and everyday life, to work professionally with social networks, search engines and Internet services;
- acquisition of skills in key financial technologies (FinTex).
- Teacher: Тетяна Віталіївна Шевчук